TEMA VOLVER USUARIO
¿Auriculares Monster Beats Pro para uso diario?
    1. fran17cebo fran17cebo está desconectado
  • Estoy pensando en comprarme unos auriculares nuevos.

Mi hermano tienen unos Monster Beats Studio y se escuchan realmente bien.
    Estoy barajando la opción de comprar unos Monster Beats Solo hd, Studio o Pro.

Los Solo HD no los he provado, me han dicho que se escuchan peor que los Studio pero que son muy aceptables, sobre todo por el tema del tamaño, que para sacarlos a la calle diariamente supongo que serán bastante cómodos.

Los Studio los he probado mucho y están muy bien, también para uso diario son cómodos.

Y los Pro no he tenido la oportunidad de probarlos, supongo que se escucharán mejor que los Studio, pero la duda es que tal serían para hacer un uso diario de ellos y usarlos por la calle y tal.

Compartid esperiencias!
    1. fade-x fade-x está desconectado
  • yo no pago la pasta que valen esos cascos, por el mismo precio o incluso menos hay auriculares que les dan 100 millones de vueltas. Mi consejo es que si estás dispuesto a gastarte una buena pasta en auriculares cojas unos Sennheiser, estos sin ir mas lejos van de muerte para el precio que tienen... http://www.sennheiserusa.com/dj-headphones_504292 los puedes encontrar en muchos sitios por menos de 50 euros
  • Cita de fade-x
    yo no pago la pasta que valen esos cascos, por el mismo precio o incluso menos hay auriculares que les dan 100 millones de vueltas. Mi consejo es que si estás dispuesto a gastarte una buena pasta en auriculares cojas unos Sennheiser, estos sin ir mas lejos van de muerte para el precio que tienen... http://www.sennheiserusa.com/dj-headphones_504292 los puedes encontrar en muchos sitios por menos de 50 euros
    Cogería las réplicas, que son buenas, se escuchan genial, y son más baratas que los originales.
    Puedo conseguir unos Pro por unos 100 € y de muy buena calidad.
  • hombre, aún así lo sigo viendo mucha pasta para lo que ofrecen en sí, he probado los Monster Beats y créeme, los Sennheiser que te he puesto no tienen nada que envidiarles... y tendrás 50 pavos mas en el bolsillo.

1. Nyu Nyu está desconectado
  • Yo tengo los Studio originales para uso diario y perfectos,la unica pega es que si escuchas musica con bastante bass y ademas a volumen alto se chupan las pilas en pocos días. Estoy por pillarme los Solo en blanco para cuando me pire de viaje,etc me vienen perfectos. yo de tí me pillaría los solo si eres de sacarlos mucho a la calle y tampoco eres un sibarita de la música,porque mismamente ayer me lleve mis studio para dar una vuelta y molestan "algo".
    1. DvD-HQ DvD-HQ está desconectado
  • Yo he tenido la oportunidad de probar los Solo HD en casa de un colega y la verdad es que se escuchan bastante bien ademas que los estube llevando por la calle, son muy comodos, no molestan nada y son pequeños. Tambien vi que tenia los Studio pero esos solo los vi de pasada pero supongo que seran mejor ya que son mas caros.

Yo te recomendaria los Solo HD porque para uso de calle estan bastante bien pero eso ya depende del gasto que quieras hacerte y si lo que buscas es calidad de sonido o comodidad aunque se llevan poco entre los tres, eso si el precio varia bastante entre los tres.

De todas formas te aconsejo que te pases por los hilos del forero Nesttle que tiene buenas ofertas de los Solo HD y los Studio para compras conjuntas o para comprar uno solo ademas de que puedes encontrar muchas opiniones de gente que los ha comprado (recordar que son replicas pero de muy buena calidad).

Para los Solo HD: http://m.forocoches.com/foro/showt...ighlight=beats
    Para los Studio: http://m.forocoches.com/foro/showthread.php?t=2212569
    1. kaldere kaldere está desconectado
  • Cita de fran17cebo
    Estoy pensando en comprarme unos auriculares nuevos.

Mi hermano tienen unos Monster Beats Studio y se escuchan realmente bien.
    Estoy barajando la opción de comprar unos Monster Beats Solo hd, Studio o Pro.

Los Solo HD no los he provado, me han dicho que se escuchan peor que los Studio pero que son muy aceptables, sobre todo por el tema del tamaño, que para sacarlos a la calle diariamente supongo que serán bastante cómodos.

Los Studio los he probado mucho y están muy bien, también para uso diario son cómodos.

Y los Pro no he tenido la oportunidad de probarlos, supongo que se escucharán mejor que los Studio, pero la duda es que tal serían para hacer un uso diario de ellos y usarlos por la calle y tal.

Compartid esperiencias!
    pues yo tampoco los probé pero tienen que ser la bomba y uso diario es lo mejor que puedes hacer con ellos puesto que asi rentabilizas la inversion
    algun sitio que venda los pro replicas perfectas?
  • Cita de kaldere
    pues yo tampoco los probé pero tienen que ser la bomba y uso diario es lo mejor que puedes hacer con ellos puesto que asi rentabilizas la inversion
    algun sitio que venda los pro replicas perfectas?
    yo lo miro por taobao.
    mi hermano se compró uno Studio, y comparandolos con los originales no hay apenas diferencias.
    1. fre76 fre76 está desconectado
  • 1º No te compres unos auriculares de ese tipo para llevarlos por la calle, por favor
    2º No gastes 100 euros en una replica, no me seas cutre

En serio, buscate unos in ear buenos (sobre los 60/70 euros) y otros para usar en casa, yo te recomiendo los mios (los hd25) pero mira mas marcas, y elige el modelo que mejor te vaya, por ejemplo no es lo mismo unos abiertos que unos cerrados...
    1. MarioBCN MarioBCN está desconectado
  • Quieres pagar 100€ por unas réplicas de unos auriculares que originales ya vienen normalitos?

...ni con tu VISA
  • Cita de MarioBCN
    Quieres pagar 100€ por unas réplicas de unos auriculares que originales ya vienen normalitos?

...ni con tu VISA

+1, veo absurdo invertir 100 euros en una réplica de unos auriculares y más sabiendo que por menos dinero te vas a llevar unos cascos superiores a los originales
    1. Nitrogenetics Nitrogenetics está desconectado
  • Cita de fade-x
    +1, veo absurdo invertir 100 euros en una réplica de unos auriculares y más sabiendo que por menos dinero te vas a llevar unos cascos superiores a los originales
    Que daño hacen las modas, y la gente sin personalidad...
  • de verdad que no sé que le ve la gente a estos auriculares, mucho diseño y mucha hostia pero a la hora de la verdad ni aislan tanto, ni tienen el sonido ni la potencia de unos profesionales. Eso por no hablar del precio... pero claro como se lo ven en la tele a algun deportista gilipollas pues claro, hay que llevarlos para no desentonar, qué lástima
    1. Illeskin Illeskin está desconectado
  • aver ... a todos esos licenciados en musica y que tanto critican ( No os ofendais )... coño!! poner ejemplos de cascos que le den mil vueltas a los dr dre.. en aislamiento, sonido.. etc... y que sean baratos
  • Cita de Illeskin
    aver ... a todos esos licenciados en musica y que tanto critican ( No os ofendais )... coño!! poner ejemplos de cascos que le den mil vueltas a los dr dre.. en aislamiento, sonido.. etc... y que sean baratos
    Define barato
    1. eduy1985 eduy1985 está desconectado
  • Yo tampoco me gastaria 100 euros para llevarlos por la calle. Bastante pasta llevas ya encima entre movil, mp3 (si usas), portatil, consola, como encima para llevar unos auriculares cantosos con una calidad regular.

Encima me dices que son replicas...pues peor todavia, es como llevar unas nike titanium de los moros.
  • Al autor del post

Sennheiser HD25-1 II: – The HD25-1 has been my favorite (trans)portable headphone for quite a few months. I spend a few nights a week away from my home rig and the HD25 works wonders with my iBasso D10 and netbook. Hi-fi on the go has never been so rugged and simple. Best of all is their sonic versatility – though my backup portables, the AKG K181Dj, excel with certain genres and recordings, the Sennheisers perform more than adequately with anything I can throw at them.

Build Quality (10/10): When it comes to build quality, Sennheiser’s flagship portables can do no wrong. The structure of the HD25 is painfully elementary. They are neither flat-folding nor collapsible, with very simple rotating joints and removable metal hardware. The rough black plastic is resistant to cracks and scratches. A thick and sturdy steel cable, terminated in a beefy L-plug, completes the picture. The headphones are also very light and not likely to get damaged from falls. Lastly, every single part of the headphones is user-replaceable. From the detachable cabling to the headband padding to the cups and joints, the HD25 can be disassembled completely in just a few minutes.

Comfort (8/10): The HD25 is surprisingly light compared to headphones such as the AKG K181 and M-Audio Q40. The adjustable dual headband exerts very little pressure – the majority of the force is applied by the supraaural coupling. Though clamping force is fairly strong in the HD25, the structure does a great job of distributing it over the entire surface of the pads. The cups have a good range of motion despite lacking any joints whatsoever and conform very well to the shape of one’s head. Vinyl pads come installed on stock HD25s but some versions include the optional velour pads as well. Even if that isn’t the case, at $7+shipping the velour pads are a worthy investment, providing a comfort improvement at the expense of a tiny bit of isolation. Overall comfort falls just behind the likes of the impossibly light Senn PX100s and the circumaural CAL!.

Isolation (10/10): Though portable headphones can never isolate as well as the IEMs, the HD25 can compete with certain shallow-insertion in-ears. While the vinyl pads isolate just a bit more than the velour ones, the tradeoff is unlikely to be worth it for most users. Even with the velour pads the isolation crown of the HD25-1 can be usurped only the hard-clamping AKGs and only if you’re lucky enough to get the AKGs to seal properly.

Sound (9/10): Upon first hearing the HD25-1 I was absolutely convinced that I would be giving them a 10/10 in sound quality. Having owned them for a while, however, I can’t help but notice that for $200 headphones they are just slightly lacking here and there. But the fact that I am still using them as my primary portables is certainly telling of the fact that they are a competitive product. They are well-balanced, have good clarity and detail, and are quite transparent when it comes to sources. The bass is tight and accurate. It’s hard-hitting in character and more punchy than powerful as opposed to something like the K181Dj or M-Audio Q40. It has impressive extension, though it won’t keep up with the M-Audios down to the lowest reaches. It is also well-textured and does not bleed into the midrange. For a portable headphone the quantity of bass is just right – a bit more than what one would expect from an analytical headphone but far from AKG K81/K181 quantity.

The mids are neutral, clear, and detailed. Articulation is very good and sounds are well-separated. However, the HD25 is lacking noticeably in both soundstage width and depth, at least when compared to most full-size headphones. Most of the other closed portables I own don’t exactly shine in soundstaging either but I can’t help but be disappointed that the smaller and cheaper PX200-II has a more spacious sound. Sheer size aside, soundstage positioning is fairly precise and instrumental separation is excellent on all but the densest tracks. Towards the upper midrange the HD25-1 struggles to stay smooth and as a result is very unforgiving of sibilant tracks. The high end is quite present and reasonably extended but comes off a bit edgy and clinical at times. The overall sound, though, is quite pleasant and works particularly well for genres not dependent on soundstage size for the full experience. All of my quibbles aside, the HD25 is as good for use on the go as any portable headphone I have heard.

Value (8/10). (MSRP: $299.95; Street Price: $199) By far the most expensive headphone of the bunch, both in street price and MSRP, the HD25-1 is on another level in terms of balance and detail compared to all of the other featured portables. Compared, however, to full-size cans in the price range, as it sometimes is, the HD25 can come off as dull and rather compressed-sounding because of the narrow stage. The hard treble can also be a bit fatiguing for home use. But of course such comparisons are unfair precisely because I am not comfortable wearing my full-size cans outside while using the HD25 comes naturally. It is this versatility that makes the Sennheisers well-worth the $200 price tag and one of the easiest portable headphones to recommend.

Manufacturer Specs:
    Frequency Response:16-22,000 Hz
    Impedance:70 Ω
    Sensitivity:120 dB/1V
    Cord:5ft (1.5m), single-sided; Angled Plug
    Space-Saving Mechanism:N/A

Audio-Technica ATH-M50: Aging flagship of Audio-Technica’s extensive range of DJ headphones, interest in which has been re-ignited this year by a shiny new price point

Build Quality (9/10): The build of the ATH-M50 is quite similar to that of the Denon DN-HP700 – heavy plastics intertwined with metal structural and cosmetic elements. The cord is long and thick and the 3.5mm plug is relieved with a metal spring. Overall a very solid construction that definitely feels like it should stand the test of time.

Comfort (9/10): The oval pads of the ATH-M50 work very well without being too large. Both the headband and earcups are padded more generously than those on my Denon HP700 and Ultrasone HFI-450. Additionally, the ATH-M50 is far lighter than higher-end Ultrasone DJ cans such as the Ultrasone Pro 650, making it a bit more comfortable in the long run. Like most circumaural phones they can get a bit hot and sweaty, though.

Isolation (8/10): The soft pads and moderate clamping force result in impressive isolation, up there with the harder-clamping HFI-450 and much larger Pro 650.

Sound (9/10): During my initial listening sessions with the ATH-M50, I was stricken by how neatly the headphone slots in between my two other favorite circumaural DJ cans – the Denon DN-HP700 and Ultrasone Pro 650. Since the ATH-M50 is currently a very popular – some would say FOTM – closed can and reviews are plentiful, I will try to focus more on comparisons with the HP700 and Pro 650, as well as my go-to HD25s. I’ve seen the ATH-M50 described as being bass monsters, balanced, V-shaped, and everything in between. Truth is, the Audio-Technicas are incredibly versatile headphones that need a bit of juice to really shine. Unlike the Ultrasone Pro 650 and, to a lesser extent, the Denon HP700, the ATH-M50 can be satisfied by a decent portable amp, but only just. If forced to forego amplification, I would undoubtedly pick the M50 over both the HP700 and Pro 650 but at the same time I’d definitely be tempted to go for the Numark PHX Pro under such constraints.

As usual, I started my comparisons with bass tests. The low end of the M50 is definitely plentiful by my standards. The bass is full-bodied and has great depth and smoothness. Mid-bass is a tad loose when running unamped but with an amp the entire low end is punchy, clean, and controlled. The bass of the Senn HD25 is still a bit quicker but the Audio-Technicas sound slightly more natural on non-electronic tracks. The low end of the Denon HP700 is also a bit tighter than that of the M50s, especially when both are running off of a dedicated amp but the Denons are unlikely to satisfy a bass lover in ways the M50s can. Compared, on the other hand, to the much pricier Ultrasone Pro 650, the bass of the ATH-M50 is neither as warm nor as smooth but also less boomy in nature.

The midrange of the ATH-M50 is clear and competent but it is obviously not the focus of the presentation – the bass and treble of the M50 are stronger in comparison, especially when running unamped. The recession is stronger towards the top of the midrange but the V-shaped nature of the response really is very mild. Overall detail is quite good though microdetail and texture are still better on the HD25. In contrast, the treble of the M50 is unusually satisfying. It boasts great extension, plenty of sparkle, and excellent detail. It is also very crisp and lags in clarity only slightly behind the HD25. Though the highs share a similar tonal character, the HD25 is far more strident near the top and as a result more fatiguing. Those who are treble-sensitive may want to give the ATH-M50 a pass anyway but it should be noted that the Denon HP700 is even brighter and more sparkly than the M50 is. The treble of the Ultrasone Pro 650, on the other hand, is quite de-emphasized compared to the others and is unlikely to fatigue anyone, all at the expense of a bit of detail and resolution.

When it comes to presentation the ATH-M50 again holds its own quite easily against the competition. The soundstage has good depth and width for a closed can and doesn’t sound particularly intimate (a-la HD25) or distant (a-la both of my Ultrasones). The tone is a bit warm compared to the brighter and less bassy Denon HP700 but quite close to neutral on the grand scale. Imaging and positioning are quite solid as well for a $100 can, especially when amped properly – better than those of the HP700, which sounds more airy and spacious but doesn’t separate instruments as precisely as the ATH-M50 does. On the whole the presentation of the ATH-M50 won’t put the fear of being sold off into my pricier full-size cans just yet but will give anything in its class a run for the money.

Value (9.5/10). (MSRP: $199.00, Street Price: $119) The Audio-Technica ATH-M50 may be the most widely-recommended headphone at head-fi at the time of writing, and with good reason – the set manages to be well-rounded and fun at the same time – two qualities many undoubtedly find desirable in a portable set. Add in a combination of durability, comfort, and isolation to match the best portable headphones on the market and we can see why the popularity of the M50s is justified. It’s not the be-all end-all portable solution for everyone – some will undoubtedly find the bass too heavy, the treble too aggressive, or the upper mids too de-emphasized – but that’s the nature of the hobby. Part of the reason may be that even though it isn’t the least efficient DJ headphone I own, the M50 still likes plenty of power. For those who would end up going insane asking ‘what if’ when using the ATH-M50 unamped, there’s the Numark PHX Pro. For everyone else, the Audio-Technicas are easily worth the asking price.

Manufacturer Specs:
    Frequency Response: 15 - 28,000 Hz
    Impedance: 38 Ω
    Sensitivity: 99 dB SPL/1mW
    Cord: 3.91ft (1.2m) single-sided, coiled; Straight Plug
    Space-Saving Mechanism: Flat-folding, collapsible
    Y ahora mira los Beats

Monster Beats by Dr Dre Studio: original noise-cancelling model from Monster’s Dre-endorsed headphone line

Build Quality (7.5/10): As with the cheaper Beats by Dr Dre Solo, the construction of the Studio model utilizes mostly heavy plastics with a glossy finish. The moving parts are metal but the Studio, being much heavier than the Solo, tends to rattle a bit at the hinges. On the upside, the padding of the Studio is a bit more generous and there is no driver flex. The ANC function requires a pair of AAA batteries, which slot into a compartment on the left earcup. The right earcup holds a sliding on/off switch and a handy mute button. Like the Solo, the Studio is equipped with a detachable 3.5mm cable but the jack is slightly recessed so not all replacement cables will work.

Comfort (8.5/10): The Beats Studio is a circumaural headphone similar in size to the V-Moda Crossfade LP. Like the Crossfade, the Studio is on the heavy side as far as portable headphones go but the padding is ample and long-term comfort is quite good. It does get a little warm after a while but not too bad.

Isolation (9/10): The passive isolation of the Beats lags just a tad behind that of the V-Moda Crossfades and other mid-size circumaurals but the ANC functionality makes up for it for those who travel. Personally, I don’t think the ANC is very impressive compared to the higher-end Bose sets but it does work as advertised.

Sound (6.75/10): I’ve read multiple times that the Beats by Dre Studio are vastly superior in sound quality to the Beats Solo I happen to have reviewed recently, but I just don’t hear it. The problems of the Studio are all the same ones that the Solo suffers from – slightly bloated bass, mediocre clarity (considering the price), and a congested presentation. Like the Solo, the Studio has emphasized, omnipresent bass that is nevertheless tighter than the muddy low end of the V-Moda Crossfades. The bass is aggressive and, at time, intrusive. Impact is good but the texture and detail leave some to be desired, especially considering the price of the headphones. The cheaper Sennheiser HD25, for example, sounds much faster, cleaner, and more controlled than the Beats without giving up much impact. As with the Solos, I feel that the bass of the Studios, while powerful, is not true to source, glossing over detail for the sake of moving more air. I wouldn’t go so far as to say that the drivers Monster used in the headphones are slow, but for the price tag I expect a lot more resolution from a set of full-size headphones.

There is some mid-range bleed with the Studios but it is limited by the slight forwardness of the mids (at least when compared to the Solo). Midrange clarity is about on-par with the Solos and on-level with the $40 Sennheiser PX90 I’ve been listening to, which is not terrible for a headphone with the bass bloat of the Monster Studios but certainly very disappointing for the asking price. There is a very slight but constant veil over the midrange and treble regions, which is made all the more annoying by the constant hiss of the ANC circuit and the additional interference it picks up from some RF devices. At their quietest, the Beats Studio are about as silent as a very sensitive headphone with a huge impedance mismatch. As a result, they really do not impress during quiet passages. Detail and texture are again fairly average as far as portable sets go – certainly no better than with the $60 Sennheiser PX100-II or the $90 AKG K430s. On the whole, the Beats sound a bit smoothed-over, as if designed to hide poor mastering and compression artifacts - not traits I normally associate with headphones named ‘Studio’.

Expectedly, the treble of the Studios is a bit laid-back compared to the midrange but not missing altogether. Detail and clarity are similarly mediocre and the top end seems to roll off a bit earlier than with my HD25-1. The lack of notable treble emphasis does mean that there’s no sibilance or harshness to the sound of the Beats but some information is missing at the top, resulting in a slightly dark and muffled overall treble presentation without much air. Tonally, the Studios are on the warm side of things but not quite up there with the Phiaton MS400s. The soundstage of the Studio Beats is slightly larger than that of the Sennheiser HD25 but the Sennheisers are much better at separating out spatial cues, largely due to their greater clarity and detail. While the Studios do beat the Solos in presentation, they are still not what I would call spacious or three-dimensional in presentation. Most annoyingly, the Studios get overwhelmed fairly easily on busy tracks due to a lethal combination of congested presentation and overblown bass. Interestingly, the Studio model is a bit more efficient than the Solo model and the slightly greater dynamic range means music played through them is still enjoyable at safe listening volumes.

Value (6/10). (MSRP: $349.99, Street Price: $275) The original Monster Beats by Dr Dre model, the Studio is the headphone responsible for introducing an entire generation to high-end portable audio. As with the Beats Solo, the Studio is not a hi-fi headphone no matter how many times Monster tacks “HD” to the name – fidelity was clearly not a design criterion when they were tuned. Like the cheaper Beats Solo, the Studio is a bass-heavy set with relatively good presence throughout and a congested, but not claustrophobic, presentation. Those who have heard other Beats models should also not be surprised to learn that the clarity and resolution are not particularly great and that they tend to sound a bit murky at the top. However, an entire generation is now more open-minded to spending upwards of $150 on a set of headphones and that’s a victory for the entire industry. As for the Beats themselves, I see no reason to pay $275 for them. The ANC feature may be of value to some, but if ANC is the goal, Bose does it better anyway in my experience. Attention to detail is good but again the cheaper V-Moda Crossfades are packaged and accessorized better than the Beats, which just leaves build quality and comfort. The build quality is reasonable but the construction is not bulletproof – any of the popular DJ cans in the $100-200 range will last longer if abused. The comfort is probably the most competitive aspect of the beats, but again many other large portables do comfort just as well for less. I can see why the Beats are popular, I really can – the combination of features and marketing has always been a large part of Monster’s brilliance – but I can only hope that in planning to purchase the Beats, a small fraction of music lovers will stumble on a truly hi-fi set instead and make an educated purchasing decision.

Manufacturer Specs:
    Frequency Response: N/A
    Impedance: N/A
    Sensitivity: N/A
    Cord: 4.3ft (1.3m), single-sided, detachable; Angled Plug
    Space-Saving Mechanism: Collapsible
    Compara tu mismo
  • Cita de fre76
    Al autor del post

Compara tu mismo
    No hay mas ciego que el que no quiere ver. Sin acritud, creo que el autor del post solo venía buscando las bendiciones a una elección que no se tiene por su pie.
    Yo soy propietario de unos HD-25 desde hace 5 años y nada mas me han dado alegrías, no los cambio por nada y creo que incluso son mas baratos en segun que sitios que los Dr. DRE
  • Cita de fade-x
    No hay mas ciego que el que no quiere ver. Sin acritud, creo que el autor del post solo venía buscando las bendiciones a una elección que no se tiene por su pie.
    Yo soy propietario de unos HD-25 desde hace 5 años y nada mas me han dado alegrías, no los cambio por nada y creo que incluso son mas baratos en segun que sitios que los Dr. DRE
    A mi me salieron mis hd 25-1 II C(cable rizadito) por 135 ñapos en enero con una oferta.

Cita de fran17cebo
    Gracias a todos!
    Toma la web de donde he sacado la info del post anterior, seguro que te ayuda a elegir

http://www.head-fi.org/forum/thread/...00-added-05-15

Última edición por fre76 fecha: 22-may-2011 a las 16:31.
    1. maugham maugham está desconectado
  • pillo sitio que interesa
  • Cita de fre76
    A mi me salieron mis hd 25-1 II C(cable rizadito) por 135 ñapos en enero con una oferta.

Toma la web de donde he sacado la info del post anterior, seguro que te ayuda a elegir

http://www.head-fi.org/forum/thread/...00-added-05-15
    Joder eso es un pedazo de precio, yo no tuve tanta suerte al año aprox de que me los regalara mi novia pegaron un buen bajon de precio. Cuando me los compró le costaron 180 de oferta
  • un compañero del foro me ha dicho que me puede conseguir los Monster Beats Pro por 85€, como lo veis?
    me pillo esos o miro algunos Sennheiser?
  • yo pienso que los Sennheiser están muy por encima, pero si sigues empeñado en los Monster Beats aunque baje san pedro y te diga que cojas los Sennheiser pasarás de el...
    1. Manu-dk Manu-dk está desconectado
  • Dejarle que se compre lo que le de la gana, no veis que luego va a coger el mp3 de los chinos y ponerse a tope el disco de pitbull a 120kbs? Si quiere gastar dinero en aparentar que gaste, que es suyo... No creo que le importe mucho la calidad...
    1. Hub Hub está desconectado
  • y yo que soy tan feliz con mis Sennheiser IE7 que tienen unos añitos ya..
  • Lógicamente el uso que lo voy a dar no es para nada profesional ni nada por el estilo.

Quiero unos cascos para usarlos con mi iPhone cuando esté por ahí y para usarlos cuando esté en casa con el ordenador.

Quiero que se escuchen bien y que sean comodos para llevarlos habitualmente, a parte, para llevarlos por ahí, prefiero que sean "bonitos" por decirlo de algún modo.

Para escuchar música muy decentemente con unos MB Pro me sobra, si fuese especialista de sonido, me compraría unos buenos Sennheiser.

No es por aparentar nada, simplemente me gustan y por los que he podido probar, son de buena calidad.
Utilizamos cookies propias y de terceros para prestar nuestros servicios y mostrar publicidad relacionada con sus preferencias.
Si continua navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información, o bien conocer cómo cambiar la configuración, en nuestra Política de cookies.